יום שבת, 22 בינואר 2011

משחקים לילדים

היום הילדים שלנו פתוחים מאוד לתחום הטכנולוגי זה לא כמו שהיה פעם.
כאשר היינו רוצים לצאת ולשחק היינו חייבים לצאת החוצה ולזמין חברים ולשחק עם החברים כדורגל בחוץ או חמש אבנים או מחבואים , או כל מיני משחקים שהמצאנו על מנת להעביר את הזמן ולהפיג את השעמום שלפעמים היה מאוד גדול.

לא היה לנו הרבה משחקים לילדים ולא היה לנו אפילו טלוויזיה, פעם פשוט לא היה מה לעשות אם תשוו את התקופות של עכשיו לתקופה של פעם, אבל כיום העולם שונה לחלוטין ואם אתה מזכיר משחקים לילדים, אז אתה כמובן חייב להזכיר את הנושא של המחשבים, כי המחשב פשוט שינה את כל התמונה והפך אותה להרבה יותר שלמה והרבה יותר מעניינת מבחינת הילדים ומבחינת משחקים לילדים.

כיום כל ילד שרוצה לשחק משחקים לילדים פשוט צריך לבקש, ולהיכנס למחשב ולהתחיל לחפש איזה משחק רק שעולה על דעתו, כל משחק שהוא רק חולם עליו ופשוט צריך להיכנס לאתר של המשחקים ולהתחיל לשחק כדורגל במחשב, או אולי מחבואים וירטואליים או פיפ"א, או אולי יריות ועוד אינספור משחקים.

משחקים לילדים- האם זה רע ?

השאלה שנשאלת באמצעות הכותרת על משחקים לילדים היא שאלה מצוינת אך תלוי כמובן את מי שואלים, אם תשאלו את המומחים וגם את ההורים הם יגידו שהם היו מעדיפים שהילדים ישחקו יותר בחוץ או יצפו בתוכניות למידה או ישחקו משחקים לילדים שבאמת יועילו להם.

אם תשאלו את הילדים עצמם כנראה תצפו לתשובה חד משמעית של תשעים אחוזים לפחות מקהל הילדים- כולם יעדיפו לשחק משחקים לילדים במחשב, כולם ירצו לשחק במחשב בלי הפסקה מאשר לצאת ולשחק כדורגל בחוץ או לשחק משחקים לילדים אחרים בחוץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה